Wednesday, July 06, 2005

Burn out or fade away?

When the first move you make when coming home after 10 hours of work is turning on your computer, you ought to know something is seriously wrong.

Working 9-4 is increasingly turning into a privilege I cannot afford. But when you can't get started before noon, there's not too many others to blame than yourself. I need deadlines. Firm ones. Which is why I'll insist on only working afternoon-night shifts, where not finishing stories before your shift is over doesn't work.

Somehow, being tired also makes me write slightly longer sentences than usual.

8 Comments:

Blogger Geir said...

Det der virket veeeeldig kjent! Du verden hvor lite effektiv du blir i sommervarmen...

6:41 pm  
Blogger Yngvason said...

Heldigvis er det meldt regn eller kaldere til helga.

10:15 am  
Anonymous Anonymous said...

Øyh.
En skremmende mulighet åpenbarer seg. Mesteparten av min produktive skriving har foregått mens den korte tykke viseren har pekt et sted rundt nord-nordøst. Lærere, sensorer og andre har alltid vært gruoppvekkende enige om en ting, nemlig at jeg må være kommaets beste venn, og punktumets verste fiende. Kanskje er forklaringen så enkel som du foreslår?

Mvh
Stadig forvirret student (som lurer på om også lyset i denne tunnellen vil vise seg å være et tog).

(PS: Tegnsetting og fortellerstil i denne kommentaren KAN være en smule [ubevisst] inspirert av innholdet.)

11:42 pm  
Blogger Yngvason said...

Vegring for å avslutte resonnement med bastant punktum er eit problem hjå mange av oss som har mykje svada på hjarta.

Hurtigløysinga heiter semikolon.

11:53 pm  
Anonymous Anonymous said...

Lat oss alle gå djupt inn i oss sjølve (eller andre) (og nei, det var ikkje seksuelle hint der i det heile) og prise semikolon, og alle andre måtar/vegar ein kan lage forvirrande eller usamanhengande setningar på.

12:10 am  
Blogger Yngvason said...

Lovsongen kan KrFU ta seg av. Elles alt vel?

4:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

Orsak mine av og til negative krumspring, men du starta det, for å seie det sånn.

Kva meiner du med å slenge nedlatande kommentarar om vaktmesterjobb på Orkdal vgs. i den eminente returpapirsamlinga Sør-Trøndelag? Skal det å selje sjela si vere så mykje betre? Eg, og mine arbeidsfeller på "gølvet", forlangar orsakande ord.

Og kor lenge blir du i Oslo? Bohemen er ein fin stad for ev. henging. Prøv, viss RBK skulle finne på å vinne serien mens du er der, å ta ein trudelutt type "Å rosenborg, å rosenborg" i minutta etter at VIF kom på andreplass, utafor den staden. Eg fekk to ølglas kasta etter meg.

12:39 pm  
Blogger Yngvason said...

Eg har ikkje lese Søra i det siste, men kva har eg sagt som er så gale?

Eg fortalte journalisten at eg eigentleg skulle jobbe på Follo, men vart ringt opp av Dagbladet og valde dei i staden. Viss eg hadde meint Follo var labert hadde eg ikkje jobba der i fire somrar på rad.

Er i hovudstaden berre fram til 7. august. Leflar ikkje med RBK uansett.

3:12 pm  

Post a Comment

<< Home