Monday, September 11, 2006

Ageing with grace


Archive photo by some classmate from Volda

As of Friday morning, I’ve been around for 24 years. It happens to be my last work-free weekend in months, so I should take it easy. Which is what I was supposed to do last weekend, and wound up in good ol’ Volda instead.

The charming man on the picture above has just turned 22. When you think about it, getting older is no funny prospect. This is also why I won’t be celebrating this Friday any more than I would celebrate any other Friday. That wouldn't be good for my health anyway.

Coincidentally, the press club hosts a theme quiz about media language this Friday. That's the best gift I've received so far.

8 Comments:

Blogger Geir said...

Din NISSE!!!! DU sa jo ikke at du hadde bursdag!!! Soppskalle!!!

3:13 pm  
Blogger Yngvason said...

...sa han som vann bad taste-festen på laurdag. Kven som er mest nisse har Rokken-juryen allereie vurdert.

Du som kjenner meg veit at ikkje er glad i for mykje merksemd. Men dei som insisterer på å sende monetære gåver kan få kontonummer per sms.

9:35 pm  
Blogger Åse Toril said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:31 am  
Blogger Åse Toril said...

GRATTIS med dagen, Olavus!

"Some classmate" er forresten meg. Det vart ei heidundrande feiring av 22-årsdagen. Håpar 24-årsfeiringa var minst like bra!

Måtte forresten slette tidlegare innlegg her. Skreiv gratulerer med 23-årsdagen...

Vi e vårte gammel.

12:34 am  
Blogger Yngvason said...

Det verkar på nokre av kommentatorane som om eg allereie har hatt fødselsdag. Det er kommande fredag eg fyller år, altså den 15.

Men takk for lukkeønsking, og orsak vag fotobyline. Hadde ein mistanke om at det var du, men sjekka ikkje.

Gamle? Sludder. Korleis går det med fransken?

7:48 am  
Blogger Åse Toril said...

Fransken glimrende. Skal innover i morgon igjen. Koseleg kurs med folk med fødselsdato frå 1986 til 1926.

Folk med jamt høgt nivå, så føler eg får utbyte av å prate med dei.

Elles har eg helgevakt frå fredag ettermiddag, for eg reknar med du skal feire i helga?...da får eg heller ta festen i etterkant!

6:09 pm  
Blogger Thomas said...

Gratulasjoner sendes dem - forsinket, selvfølgelig - fra kenguruland.

4:26 pm  
Blogger Yngvason said...

Mange takk, Thom. Eg ønskar meg ei kasse Fourex.

7:40 am  

Post a Comment

<< Home