Sunday, August 20, 2006

Lost

(Saturday night. Outside a a block of flats at Grünerløkka.)

- Hi, are you also going to Kamilla's?
- Yes.
- Okay, good, you can show me the way then.
- Sure. I'm Kristine, by the way.
- Olav.

Something was strange about the vorspiel. The hostess was Kamilla, but not the one I knew. Helene and Tor weren't anywhere to be seen either. I peeked into the living room, but there were still no familiar faces. I opened a beer, put the other bottles in the fridge and embarked on the greeting round. There were two Ingvilds, one Yngvild, one Nicolai, one Henning, and three others whose name I forget.

It started to dawn on me when the phone rang. It was Helene.
- Hi Olav. Where are you, really?
- I think I'm at the wrong vorspiel.

11 Comments:

Blogger Åse Toril said...

Fantastisk, eg ler så søndagstårene trillar.

Eg blir i Tigerstaden ein gong i veka (minst) i tida framover. Skal forbetre franskkunnskapane mine.

Tek gjerne ein kaffe. Til dømes på Dattera til Hagen.

Her følgjer kart, så du ikkje går på feil kafé: ;)

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?id=a_1403270

3:14 pm  
Blogger Yngvason said...

Trés bien. Sei frå.

Er ganske lokalkjent etter kvart, men takk for rettleiing.

3:35 pm  
Blogger Thomas said...

Hehe! Nydelig jobba!

6:51 pm  
Anonymous Anonymous said...

nok ein fordel med volda..du havnar rett og slett ikkje på feil vorspiel, sjølv om du havnar på feil vorspiel, for det er som regel alltid nokon kjente der likavel!*hehe* Miss us now?

11:12 pm  
Blogger Yngvason said...

Ja Turid, alt var mykje lettare i Volda. Saknar dykk sjølvsagt, men ein møter heldigvis Volda-folk både på gata og vorspiel i Oslo også.

7:54 am  
Blogger noorah said...

Herlig!

Godt det var en førfest og ikke en konferanse:)

9:00 pm  
Blogger Geir said...

Hvorfor er jeg ikke sjokkert?

5:54 pm  
Blogger Yngvason said...

Noorah: Æ sjekke av og t kor æ ska hen på konferansa. Men en viss feilmargin må vi regn me.

Holen: Billige kommentara fikk vi nok av i skoleåret 05/06. Unødvendig å ripp opp i snjoen som datt i fjor.

12:57 am  
Blogger Turid said...

mmm...sant nok, Olav! Men berre sånn at eg forsikra meg om at du faktisk skal savna oss enda meir og ta neste fly oppover kan du jo surfa innom sia mi og sjå på alle dei fantastiske bildene eg ha lagt ut!;)

1:27 am  
Anonymous Anonymous said...

Priceless! :)

(her skulle det komme et sitat fra Yngvison's besøk hos ANSA, men det kan vi ta på neste vors...) ;)

9:35 am  
Blogger Yngvason said...

Følte eg hadde få blemmer på ANSA-møtet. (ANSA er forøvrig norske utanlandsstudentars organisasjon, og ein av mine samarbeidspartnarar.)

Neste vors? Invitasjon ja takk.

11:29 pm  

Post a Comment

<< Home